Pisanie może dać wolność.

M.Resnick seria Starship: Buntownik, Pirat, Najemnik, Okręt flagowy
Opisy książek z serwisu Lubimy czytać.pl



Bunt:

Jest rok 1966 Ery Galaktycznej. Stworzona przez ludzi Republika musi stawić czoła Federacji Teroni, związku obcych ras, które dominację człowieka w Galaktyce uznają za największe z zagrożeń.

„Teodor Roosevelt” otrzymuje rozkaz transferu do Gromady Feniksa. Ma patrolować i chronić znajdujące się tam 73. zamieszkane planety. „Teddy R” to przestarzały okręt wojenny, który powinien był zostać pocięty na żyletki zanim wybuchła ta wojna. Z załogą też nie lepiej: sami nieudacznicy z problemami z dyscypliną i im podobne indywidua. Również Wilsona Cole'a poprzedza sława wielkiego, ale niezdyscyplinowanego bohatera. Dwukrotnie już ignorował rozkazy dowództwa. I choć w obu przypadkach jego niesubordynacja przyniosła Republice wielkie korzyści militarne, w obu - tracił stanowisko dowódcy okrętu. Za trzecim, wylądował na pokładzie „Teddy’ego R.”, gdzie pełnić ma funkcję drugiego oficera.



Pirat:

Trwa wojna pomiędzy Republiką i Federacją Teroni.

Kapitan Wilson Cole ma na swoim koncie miliony ocalonych istnień i dziesiątki trafnych decyzji, które jednak ośmieszyły dowództwo Floty. Staje się kozłem ofiarnym i obiektem medialnej nagonki. Wraz z wierną załogą jako buntownik, ucieka na pokładzie „Teodora Roosevelta” poza granice Republiki.

Tam, dokąd trafia toczy się bezpardonowa gra o przetrwanie. Wybiera bezprawie, ale z jego kodeksem honorowym niełatwo być piratem. Po jego stronie stają: piękna i zabójczo niebezpieczna Walkiria oraz „obcy” mianujący się Dawidem Copperfieldem. Przeciwko niemu - pirat, postrach galaktycznych rubieży, zwany Rekinem Młotem.



Najemnik

Kapitan Wilson Cole na pokładzie „Teodora Roosevelta” obiera kurs na słynącą z bezprawia Wewnętrzną Granicę. Ale zawodowi żołnierze nie potrafią odnaleźć się w rolach piratów, a kodeks honorowy kapitana zawęża pole pirackiego manewru.

Cole szuka lepszego sposobu na życie: zmienia załogę „Teddy’ego R.” w jednostkę najemników, zawiera sojusz z Platynowym Księciem i zakłada bazę ma Singapurze - unikalnej stacji kosmicznej.

Rychło na jego drodze stanie Walkiria - dawna współpracowniczka i była królowa piratów. Kruche więzi łączące dwie chodzące legendy zostaną wystawione na wielką próbę.



Buntownik:

Trwa wojna pomiędzy Republiką, a Federacją Teroni.

Okręty Republiki najeżdżają przygraniczne tereny, przemocą rekrutując ludzi, rabując i zbierając podatki.

Rząd nadal ściga Wilsona Cole’a, który dowodzi najpotężniejszą siłą militarną na Wewnętrznej Granicy. Wciąż jednak skutecznie unika konfrontacji.

Jedno niefortunne wydarzenie wszystko zmienia. Cole musi wypowiedzieć wojnę Flocie.

To z góry przegrana sprawa... ale właśnie w takich kapitan Wilson Cole i jego „Teddy R.” są najlepsi.



Okręt Flagowy

Trwa wojna pomiędzy Republiką i Federacją Teroni.

Wilson Cole, dowódca zbuntowanego okrętu wojennego „Teodor Roosevelt” przygotowuje się do obalenia skorumpowanego rządu Republiki. I nie jest ważne, że przeciwnik ma druzgocącą przewagę. Sztuka polega na tym, by osiągnąć sukces bez konfrontacji z liczącą ponad trzy miliony okrętów, flotą przeciwnika.

Jednak taktyka „uderz i uciekaj” to za mało, by zrzucić z piedestału polityków i rozgromić największą potęgę militarną w historii galaktyki. Trzeba uderzyć w samo serce, najlepiej strzeżoną planetę Republiki - Deluros VIII.

Cole, Walkiria, Dawid Copperfield, Sharon Blacksmith, Jacovic i reszta załogi „Teddy’ego R.” stają przed największym wyzwaniem ich życia.

Sprytnie pomyślana, napakowana akcją, czysta rozrywka

SF Reviews



Komplet: 200zł

Cena wysyłki: kurier 17zł / odbiór osobisty w Będzinie: 0zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDd1Lpj.html



MIGHT & MAGIC HEROES VI 6 COMPLETE - PC/PL/24H
GRE12

    lStrona o Nasl
    lNasze Aukcjel
    lKontaktl

Might & Magic Heroes VI Complete Edition PC PL
Might & Magic: Heroes VI to kolejna odsłona słynnej serii gier strategicznych rozgrywanych w systemie turowym z elementami RPG. Za jej stworzenie odpowiada studio Black Hole, które ma na swoim koncie Armies of Exigo oraz Warhammer: Mark of Chaos i Warhammer: Battle March.

Akcja tej części rozgrywa się 400 lat przed wydarzeniami, które mieliśmy okazję poznać w "piątce". Historia przedstawia się następująco: Anioły mają zamiar dokończyć wojnę, lecz aby tego dokonać, nie obejdzie się bez spiskowania. Tymczasem z grobu wstaje Archanioł, generał, który został wysłany na tamten świat podczas wojny Dawnych Ras.

Jego celem jest zniszczenie odwiecznych wrogów - postanawia on zorganizować fikcyjne przygotowania przed inwazją Demonów i właśnie w tym celu angażuje do tego mieszkańców Ashanu. Na drodze staną mu członkowie ludzkiej dynastii Griffin Dukes. Rozgrywka opiera się na wydobywaniu surowców, walce z przeciwnikami, jak również zdobywaniu doświadczenia. Co ważne, poszczególne misje toczą się będą na rozległych mapach.





Pirates of the Savage Sea to pierwszy dodatek do Might & Magic: Heroes VI, którego głównym bohaterem jest Crag Hack, protagonista znany fanom cyklu z jego pierwszych czterech odsłon. Rozszerzenie oferuje około dziesięć godzin rozgrywki.

Wydarzenia przedstawione w Might & Magic: Heroes VI: Pirates of the Savage Sea rozgrywają się kilka lat po opowieści z podstawowej wersji gry. Wówczas dochodzi do nagłych i dziwnych burz, w wyniku których na Morzu Dzikim zaginęło kilka statków. Owe zniknięcia ponoć mają związek z pewną tajemnicą, choć w tę nie do końca wszyscy wierzą, gdyż wspomniane wody są bardzo niebezpieczne i mogą stanowić zagrożenie nawet dla doświadczonych kapitanów i wilków morskich. Zagadkę spróbuje rozwiązać Crag Hack, były najemnik, barbarzyńca i pirat.

Might & Magic: Heroes VI: Pirates of the Savage Sea, oprócz nowej kampanii fabularnej, podczas której odkryjemy nowe sekrety Ashan, oferuje także nowe artefakty i premie, w tym Broń Rodową i Zestaw Artefaktów, a także nowe mapy, na których zajmiemy się rozbudową miast, pozyskiwaniem surowców i opracowywaniem taktyki przed walkami.





Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre to drugie rozszerzenie do Might & Magic: Heroes VI, który oferuje (według informacji producenta i wydawcy) 10 godzin rozgrywki.

Fabuła Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre przedstawia się następująco: łotr Sandro, wielki licz, który został wygnany ze świata Might & Magic, powraca po to, by zemścić się na krainie Ashan oraz jej bóstwach.

W dodatku Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre znajdziemy również nowe artefakty, nowe postaci, nowy budynek i nowego zwierzaka.





Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku to kolejne, samodzielne rozszerzenie do gry Might & Magic: Heroes VI, wprowadzające dwie nowe kampanie oraz szereg innych nowości.

Wydarzenia przedstawione w Cieniach Mroku rozgrywają się sto lat po tych, które ukazano w Might & Magic Heroes VI. Gracze mają okazję zadecydować o losie Mrocznych Elfów z Lochu i Nekromantów z Nekropolis, biorąc udział w historii skupiającej się na ukazaniu historii Ashanu.

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku zawiera także nowe klasy bohaterów, nowe zestawy miast i budynków, siedem nowych stworów, nowego wierzchowca, a także nowe zdolności, artefakty i osiągnięcia.



tel:
+48 (22) 773 25 35

email:
wirtus@wirtus.pl



Pracujemy w godzinach 9-15 od poniedziałku do piątku.



Adres Korespondencyjny:

ul. Fabryczna 8A

05-077 Warszawa Stara Miłosna
Szczegóły realizacji naszych aukcji znajdziesz na stronie
O mnie
Po zalicytowaniu, otrzymasz od Allegro mail z numerem konta, na które należy przelać kwotę za towar oraz koszty przesyłki.
Nie wysyłamy za pobraniem!
Po otrzymaniu wpłaty na wskazany rachunek, wysyłamy towar w zależności od wybranej opcji transportu:

    lkurierem DPDl
    lPoczta Polska - list polecony ekonomiczny i priorytetowy.l


    lStrona o Nasl
    lNasze Aukcjel
    lKontakt Emaill
    lCopyright © GRE12l

Zobacz nasze pozostałe aukcje:


Strona "o mnie"Wszystkie aukcje


  



Link: allegro.pl/-i6090003431.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lemansa.htw.pl
  • Szablon by Sliffka (© Pisanie może dać wolność.)